Årets julklapp – en upplevelse

[columns] [span6]

Handelns utredningsinstitut har utsett VR-glasögon till årets julklapp. Alltså en upplevelse! Men vad är väl en upplevelse i virtual reality, när en kan få det live???!!! När artisterna på scenen möter publikens kärlek och den där speciella kontakten uppstår mellan scenen och resten av rummet. När inspirationen faller in med den rätta atmosfären och ett oförglömligt solo tar plats. Liveframträdanden är oslagbara upplevelser. Själv bär jag med mig ett oförglömligt solo av Richard Bonas slagverkare 2005 på Jeriko. Det var magi!

[/span6][span6]

Mix Musik utser härmed live – konserten till ett hett julklappstips! varför inte dela en upplevelse med en kär vän? Ge bort konsertbiljetter till någon, det kan bli ett minne för livet. Vårens program hittar du här! Ett annat förslag är att ge bort medlemskap i Mix Musik. Som medlem får du rabatt på alla våra konserter och under året kommer flera fina erbjudanden från andra arrangörer till våra medlemmar. Medlemskap kan du lösa på Kulturcentralen. Där kan du även köpa biljetter till våra konserter.

Sist men inte minst önskar vi på Mix Musik en fröjdefull jul och ett gott slut på 2016!

[/span6][/columns]

[columns] [span6]